niedziela, 17 kwietnia 2011

Hejka! Dziś mam zdjęcia dwóch zestawów, no powiedźmy trzech, bo jeden w wersji na wieczór a drugi na dzień :) Jestem też ja pokonana przez buty. Już po całym dniu nie dałam rady, już nie mogłam :) Od następnego tygodnia będzie mnie tak w ogóle więcej, gdyż zmieniam prace na 8 godzin dziennie od 8 do 16 i to z moim mężczyzną, więc zawsze po pracy będę miała fote. Będziecie miały możliwość zobaczenia mnie częsciej w trampach czy bluzie w której najwygodniej w pracy :) Miłej nocki






bluzka-hm
spodnie- no name
kamizelka/plaszcz-stradivarius
buty-new look

opaska -gliter



Kocham taki obiadek, szczególnie jak jest zrobiony przez mojego mężczyznę!



Jak wspomniałam zestaw wieczorny :) wysokie buty

sukienka-bershka
szalik-pull and bear
top-cubus




I pokonana ...:)




no i zestaw do ,wygodniej- płaskie buty :)



i na koniec moje maleństwo
Dobranoc :*

1 komentarz: