czwartek, 23 czerwca 2011

Już za tydzień się wyprowadzam aaaaaaa Od 22 lat mieszkam z rodzicami i hop mam wyskoczyć z rodzinnego gniazdka! Nie zawsze się dogadywałam z rodzicami ale zawsze byli Teraz też będą bo zostaje we Wrocławiu, klucze mam i bez zapowiedzi wchodzę do domku rodzinnego. Nieraz wystarczy nam po prostu obecność tej drugiej osoby! Nie ma to jak u mamusi zrobi, przygotuje, pomoże Ja już w żonę bawię się od pewnego momentu więc pranie skarpetek chłopa, czy gotowanie obiadków nie jest mi straszne ale dom to dom! Wiem, że będę miała wszystko tak jak chce i będę robiła co co mi się podoba.Zaczynam powoli kolekcjonować garnki a pieniądze wydawać nie na ciuszki a na komodę czy poduszki! Fajnie będzie co nie?!






I taka sobie ja!

bluzka-zara
spodnie-divers
sweterk/buty-primark

3 komentarze: