wtorek, 19 lipca 2011

AAAAAAAAAAA jak piecze! Wczoraj spaliłam się jak kurczaczek na rożnie! Uwielbiam to! Słonce, kocyk,gazetka,przyśpieszacz do opalani i woda! Tego było mi trzeba! W końcu poczułam choć trochę, że są wakacje.
Dziś prezentuje nowość wprzedażową :) Na zdjęciu jestem blada bo było robione tydzień temu ,jak byłam na Transformersach. Zestaw z dziś może uda mi się wrzucić jutro . Dobranoc! P.S- dziękuj, że podeszłaś, bardzo miło mi się zrobiło.\

sukienka-stradivarius
but-new look








4 komentarze:

  1. bardzo ładny prosty zestaw a szpilki nadają charakteru:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. prosty zestaw, a tyle zyskał dzięki tym butom ;)

    OdpowiedzUsuń