sobota, 17 marca 2012











Hejo!!! Jak Wam minął ten fantastyczny dzień? Ja od wczoraj jestem naładowana tak pozytywną energią, że sama nie wiem co się ze man dzieje, gdyż ostatnio cały czas marudziłam i stękałam zmęczona i z "depresią".
Dziś wstałam po 9 (a jak na mnie to bardzo wcześnie zważywszy że mam wolną sobotę)poszłam na Zubme, posprzątałam kąty których za często moja miotła nie odwiedza i wyprałam firanki Mogłam dziś sprzątać i konie kraść Po 12 porwałam Blondyna na spacer ,bo nie dało się siedzieć w domu jak na dworze 20 stopni! Poszliśmy na 5 godzinny spacer a teraz tak mnie nogi bolą Ludzi wszędzie masa, ogródki zawalone na Rynku, Wyspa Słodowa cała w studentach którzy już grillują , a Ostrów pełen w zakochanych ahhhhh KOCHAM to miasto!!!
Będąc na Ostrowi Tumskim postanowiliśmy poszukać naszej kłódki! Po 15 minutach się udało Nie spodziewaliśmy się, że tak się zniszczy przez cztery miesiące
okulary - Cropp Town
płaszcz - New Yorker
balerinki - kupiła jej już temu we wrocławskiej Arenie, ale z tego co wiem są dostępne w tym roku www.czasnabuty.pl
bluzka/spódnica - Stradivarius
torebka - allegro










5 komentarzy:

  1. wroocław <3

    też byłam dzisiaj na zumbie! :D uwielbiammm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna masz fryzurkę :) bardzo wiosennie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie spódniczki, piękny ma kolor! :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka. Kolor szminki bardzo mi się podoba, do twarzy Ci w nim.
    http://ditty-lemonade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń