wtorek, 5 czerwca 2012

Jestem i znowu muszę się tłumaczyć czemu mnie tak długo nie było... Tym razem mam jasne wytłumaczeni ... SESJA... Jeszcze jeden egzamin i wracam do Was.Postanowiłam wziąć się za tego bloga ( wpisy po angielsku również, fan page, zmiana graficzna i oczywiście częstsze wpisy ) 
a teraz zapraszam Was również na mojego drugiego bloga, który jeste ze mna juz od trzech lat 
www.newlook.pinger.pl

płaszcz - new yorker
spodnie/koszula - Stradivarius
torebka - allegro
buty - H&M
ps i mój rowerek 














5 komentarzy:

  1. Przepiękna koszula! Uwielbiam jeans z koronkowymi wstawkami. W połączeniu z żywym kolorem butów wygląda jeszcze lepiej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna koszula, i naprawdę nieźle wyglądasz w krótszych włosach :) A tak z ciekawości z jakim egzaminem walczyłaś, znaczy co studiujesz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuje Dyplomacje Europejską :D

      Usuń
  3. ta koszula <3 a w takich rowerach to ja jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń