wtorek, 24 lipca 2012

Dziś w końcu mam czas aby coś tutaj napisać. Ostatnio spędzałam czas bardzo aktywnie i do tego ciągle czyjeś problemy , jakby swoich miało się miało...
Jestem osoba, która nienawidzi jak jej się coś spod kontroli wymyka!!! Chodzę wściekła i rozdrażniona jak nie uda mi się zrobić to co zaplanowałam , jak nie mam czasu dla siebie a każdy chce aby się z nim spotkała. Oczywiście ja też tego chcę, ale chcę też przeczytać książkę, zasnąć popołudniu czy podrapać się po brzuchu!!!
to jest mój apel do wszelkich władz aby wydłużyły weekend o jeden dzień!!!!!!!!!

Cieszę się strasznie, że wróciło do nas słoneczko i
że nauczyłam się robić kawę mrożoną
ps- bluzka tak wygląda po 8 godzinach siedzenia w pracy za biurkiem

bluzka-Bershka
spódnica-Primark
buty-Stradivarius
torebka-Parfois
okulary-Cropp Town










3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że te cudowne buty z stradivariusa mają też w wersji nude. Też wyglądają świetnie. ;)
    Z przyjemnością będę obserwowała twój blog, mam nadzieję, że ty mój także.

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też masz chęć i siłę po pracy na zdjęcia - tylko podziwiać :)
    Buciki bajeczne ! Jak robisz kawę mrożoną ? :>

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania zegarek z brylancikami w dowolnie wybranym kolorze !!:))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te buty:) W ogóle ten zestaw jest w bardzo ładnej kolorystyce.

    http://charelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń