niedziela, 9 września 2012


Dawno mnie tu nie było i nawet nie wiem jak się to stało
Ostatnio nie mam też pomysłu na siebie więc i nie mam Wam co pokazywać bo w kółko chodzę w tym samym!
Powiem Wam ,że nie lubię września , ale muszę przyznać , że tegoroczny zapowiada się bardzo przyjemnie! W pierwszy weekend malowaliśmy sobie pokoik i zmienialiśmy co nie co robiąc przemeblowanie i kupując nowe drobiazgi. W następny tygodniu zaczynam kurs na Prawo jazdy a 19 jadę do Warszawy  na koncert Coldplaya!!!!!!!!
Do tego piękna pogoda która mam nadzieję będzie jak najdłużej!
Wiem ,spódnica jak psu z gardła wyjęta, ale nie ma się co jej dziwić po 8 godzinach pracy  chciałam zrobić zdjęcia jeszcze po wyprasowaniu i niesiedzeniu w niej tylu godzin, ale doszłam do wniosku , że to bez sensu. Miłego oglądania

bluzka - Bershka
spódnica/kurtka - Stradivarius
buty - Zara
sowa - Allegro









1 komentarz: