piątek, 28 września 2012


Jak mnie strasznie długo tu nie było! Na szczęście już jestem!
Dziewczyny o koncercie nawet nie wiem co mam Wam napisać... po prostu brak mi słów !!! To było coś tak niesamowitego, że zapłaciłabym po raz kolejny i to nawet większe pieniądze! Stojąc tam i widząc ponad 60 tys ludzi, którzy migają za pomocą świecących bransoletek... bajka! Nie mówię o wielkich balonach świecących które nagle spadły z nieba a wszyscy na płycie odbijali je! Były jeszcze kolorowe lampiony, żółte balony i konfetti,sztuczne ognie. Polska flaga i niesamowite nagłośnienie
!!  Zresztą co ja Wam będę pisać mam nadzieję, że widzimy się na następnym!

Piątek wieczór, weekend przed rozpoczęciem roku akademickiego a ja się grzeje pod kołderką  Powinnam  być gdzieś i wirować tyłeczkiem w rytm muzyki, ale dobrze mi jak jest  Z chęcią bym nie wychodziła z łóżka cały weekend, ale niestety nie da się... Mam dla Was dziś stylizacje moich dwóch outfitów imprezowych. Niestety  przed imprezą nie ma jak zrobić bo na dworze ciemno ze względu na porę  a zdjęcia w domowy zaciszu jeszcze
Wam zbrzydną zimną  dlatego wybrałam moje dwa ostatnie zestawy i z chęcią Wam je prezentuję bo to w końcu na imprezę najbardziej się szykujemy! Wybaczcie brak makijażu, ale nie chciało mi się specjalnie imprezowo malować  Mam nadzieję,że się Wam podobają. Pamiętajcie nie są to moje codzienne stylizacje, ale ciuszki w których ostatnio balowałam.

bluzka - Bershka
spodnie - no name
kurtka  - Stradivarius
buty - New Look
biżuteria - www.katherine.pl

bluzka - New Look
kurta - Stradivarius
spodnie - Bershka
buty - www.sequinshoes.pl
bransoletka - Parfois


















1 komentarz:

  1. Drugi zestaw zdecydowanie lepszy. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń