czwartek, 18 października 2012


No to tak pierwsze jazdy mam już za sobą(panika, krzyki i przekleństwa) , propozycje tematy magisterskiego jakieś tam mam i mimo wszystko zdjęcia dla Was też , więc nie jest źle :)



ps.

Mimo , że coś mi w głowie świta to może Wy macie jakieś pomysł na pracę magisterską ? Studiuje Dyplomację Europejska , specjalizacja kultura polityczna i media

ps2.

Idę jutro na otwarcie DeeZee we Wrocławiu! Mam nadzieję, że będzie się działo :D

bluzka -Zara
spódnica/kochana "skóra" - Stradivarius
buty - www.sequinshoes.pl

Kolorowy snów







3 komentarze:

  1. fajnie wyglądasz, ładna bluzeczka:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie nie mam jeszcze tematu na pracę magisterską, nawet nie mam pomysłu, ani nie wiem na jaki temat mogłabym robić badania, studiuję biologię. :) Baw się dobrze na otwarciu butiku DeeZee! :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach?
    Bieżące trendy tylko u Nas!
    Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń