wtorek, 14 maja 2013


Hejoooooo fantastyczna była pogoda w weekend co nie :D ???!!! Ja nie wiem czy u nas to już druga Anglia ?! Co się dzieje do cholerci?! Tak mi się marzy codziennie od 20 do 25 stopni bez deszczu bez wiatru! Najgorsze jest to, że nie rozpoczęłam sezonu grillowego i na samą myśl o grillu ślinka mi cieknie! Mam nadzieję, że w ten weekend się uda !!! Na szczęście sezon rowerowy i truskawkowy już rozpoczęłam :P




A jak Wasze Juwenalnia? Może nie każdy jest z Was studentem, ale jest to dobra okazja aby za darmo albo pół darmo posłuchać sobie dobrej muzyki na żywo.
Ja w tym roku niestety ominęłam Brodkę, ale "zaliczyłam"







Na sam koniec zestawy z dwóch starych sukienek, które uwielbiam i które są taki moim ratunkiem jak nie wiem co na siebie ubrać :)

płaszcz - New Yorker
sukienka - Bershka
buty - www.czasnabuty.pl
torebka - no name

kurtka/sukienka - Stradivarius
buty -  www.sequinshoes.pl
apaszka - Lolita








1 komentarz:

  1. świetne zestawy :) Bardzo wesołe zdjęcia na rowerze :)

    pozdrawiam,

    www.zabic-garsonke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń