poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kupiłam te buty z początku kwietnia, jak jeszcze mało kto miał takie :D Z tego co pamiętam w starej kolekcji Zary były takie niebieskie , w których się zakochałam , ale kosztowały niestety 200 złoty. Dlatego jak zobaczyła te w Kari za 90 zł doszłam do wniosku, że muszę je mieć. Czekałam do maja aby je włożyć i Wam pokazać. W końcu udało mi się, ale niestety po pół godzinie użytkowania tych o to pięknych butów, zrobiły mi się ogromne dziury na piętach!!!!! Jak można produkować takie buty za takie pieniądze!!!???  Z jednej strony na szczęście po dwóch tygodniach czekania zwrócili mi pieniądze a drugiej strony niestety  nie mam już moich pięknych butów :(

bluzka - New Look
spodnie/skóra - Stradivarius
buty (pierwszy i ostatni raz ) - Kari
naszyjnik - Tatuum








1 komentarz:

  1. Fajna stylizacja:) Czy te buty są wygodne? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń