czwartek, 14 lipca 2011

Dobry wieczór kochane! Nie ma mnie bo ostatnio szaleństwo u mnie!Codziennie 1 spać i 6.30 budzik! Ostatnio byłam na zakupach i jeszcze skorzystałam jeszcze z wyprzedaży, mam nadzieje ze niedługo Wam pokaże!
Podpowiedzcie mi proszę, po pierwsze nie umiem sobie pokoju urządzić, może gdybym mieszkała bez chłopa było by mi łatwiej a ja mam na ścianie nawet plakat FC Barcelona . Po drugie dostała orchidee/storczyka od blondyna na imieniny i nie wiem przesadzać ją do ziemi, czy zostawić tak jak dostałam, każdy mówi inaczej! Po trzecie na czym wieszacie czy trzymacie torebki w domu, bo nie mogę znaleźć na nie miejsca w pokoju Idę spać aby nie byłą znowu pierwsza godzina, choć się wyrówna bo wczoraj poszłam spać o 1.30 Byłam w kinie na Transformersach! Uwielbiam ten film, a dziwne bo nienawidzę tego typu filmów! Polecam nawet dla niesamowitych efektów.
Po raz kolejny wygodnie na rower

bluzka-joops
spodnica-stradivarius
buty-no name










1 komentarz: