niedziela, 6 października 2013

Sen

Raz na tydzień śni mi się, dzień ślubu .... AAAA Zwariuje i za każdym razem to samo ... nie jestem gotowa na ślub. Nie mam makijażu, fryzury, kwiatów a dziś nawet butów i do tego się spóźniłam. Blondyn się, ze mnie śmieje a dla mnie to nie jest śmieszne bo już jeden w kółko powtarzający się sen od dzieciństwa mi się spełnił !!!

Wymyśliłam sobie,że raz na miesiąc będę się starać pokazywać Wam moje hity kosmetyczne miesiąca. Zbliża się zimna będzie coraz to mniej zestawów więc mam nadzieję, że taki rodzaj wpisów też się Wam spodoba
Tak samo chciałabym raz na tydzień wrzucać stylizację, które gdzieś tam dojrzała i mnie zachwyciły.Może ich być dziesięć czy osiem a nawet jedna. Z blogów, ze świat gwiazd, co mi wpadnie w oko.


bluzka - Stradivarius
spodnie/żakiet - Sinsay
buty - reebok












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz